zondag 1 juni 2008

Verbrand !! ¤¤¤¤ Burned !!!!

Ik ben blijkbaar nog helemaal in de ban van mijn nieuwe blog, want ik heb daarnet mijn ontbijt laten verbranden !!
Ik ben nog niet helemaal tevreden over het uitzicht en de kleuren van de blog, en zat zo geboeid te zoeken naar andere mogelijkheden, dat ik pas 10 minuten te laat dacht op mijn pistoleke dat in de oven zat. Mijn neus moet blijkbaar heel verstopt zijn, dat ik dat niet ruik !!
Er zit alweer een nieuw pistoleke in de oven ... Hopelijk gaat het nu wel goed !!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I’m apparently totally under the spell of my new blog, because I just managed to burn my breakfast !!

I’m not totally satisfied yet with the look and the colours of my blog, and was searching very fascinated to find other possibilities, that I only thought about my breakfast in the oven about 10 minutes too late. There is apparently something wrong with my nose, that I didn’t smell that !!!

There’s already a new roll in the oven now … I hope it will go well this time !!

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik vind de kleuren helemaal goed hoor, lekker fris...kan niet gezegd worden van dat pistolleke maar je zit net iets te ver om dat te ruiken natuurlijk dus dat is geen probleem ;-)

Cindy zei

whiiiiihoeewww een nieuw scrapblogje!

veel succes en plezier met je hersenkronkels te noteren..