donderdag 12 juni 2008

Crème brulée

Ik kan niet nalaten jullie te vertellen waar ik momenteel zit. Ik zit op hotel aan het 2de grootste meer van Zweden (300 km omtrek) met uitzicht op dat meer. De vensterbanken van mijn kamer zijn zo groot, dat ik me gewoon op de vensterbank gedeponeerd heb, om wat te tokkelen op mijn computer, en te kijken hoe het langzaam donker begint te worden over het meer. Alhoewel, geheel donker wordt het nu niet meer, deze tijd van het jaar.

Ik heb juist de ganse avond doorgebracht met 5 Fransmannen in een restaurant dat helemaal vernieuwd was. De inrichting is prachtig geworden in vergelijking met vroeger maar ... het menu hebben ze helemaal veranderd en is nu FRANS-georienteerd !!! Beetje pijnlijk natuurlijk als je daar binnenvalt met Fransen. Een crème brulée door een Zweedse kok gemaakt, smaakt natuurlijk nooit zoals een franse crème brulée !! Gelukkig heeft de aquavite veel goedgemaakt ;-))

Geen opmerkingen: