donderdag 12 juni 2008

Counter

Ik vraag me eigenlijk af of die counter wel juist werkt die ik hier bij deze blog heb geplaatst?

Tot een half uur geleden had ik alleen bezoekers uit België en Zweden (iedere keer dat ik zelf inlog), maar nu opeens had ik 18 nieuwe bezoeken uit de halve wereld !!!!! Dat kan toch niet dat er op een half uur tijd, opeens overal ter wereld mensen naar deze blog kijken.

En hoe en waarom zou iemand uit Singapore of China op deze nederlandstalige blog vallen?

Begrijpe wie begrijpen kan, maar ik alvast niet ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

is dat dan zo'n mac lightgevalleke dat je dan hebt????
wat leuk dat jij een laptop krijgt van je werk!!
kom veilig aan in België Mich!!

Elsje zei

Mich, dat kan wel hoor, dat zijn de zogenaamde bloghoppers. Die van de ene blog naar de andere gaan. Ik ga ook eens kijken om zoiets op mijn blog te plaatsen. O ja, en veilige thuiskomst morgen!

groetjes,
Els