woensdag 11 juni 2008

Regen ;-))

Oef, het was eventjes geleden maar nu ben ik er weer. Heb zopas een nieuwe laptop gekregen op het werk, en nu zit ik gezellig in mijn bed om hem even uit te testen. Ik zou eigenlijk beter laptoppeke zeggen, want het is een piepklein ding, en weegt amper 1,5 kg !!
Wat een luxe zeg als je reist. Mijn vorige laptop was bijna 6 jaar oud (zeg nu nog eens dat ik niet zuinig ben met andermans gerief !!), was heel groot en woog als een blok beton. Ik sleurde dus elke dag een rugzak achter mij aan, met die grote klomp daarin en als je veel reist, is dat niet echt aan te bevelen.
Ik had dus nu gepleit voor een zo klein mogelijk laptopje, met een zo groot mogelijke batterij (aja, ik moet toch kunnen ¨forummen¨ op de luchthaven, in de taxi, ... Ik kan mijn pc dus nu gewoon in aan A4-mapje steken, wat scheelt dat als je op de luchthaven staat !! Dus ... hij is goedgekeurd.
De laatste dagen ben ik druk geweest met het afwerken van mijn lijstje. Het is alvast hektisch geweest, zowel thuis als op het werk. Het lijstje is bijna helemaal afgewerkt, alleen dat gras afdoen is niet gelukt.
Ik wou zolang mogelijk wachten om het af te rijden, omdat ik nu 3 weken ga weg zijn, en ik denk dat ik bij terugkeer een ravage met superhoog gras ga terugvinden. Na 4 weken heet weer, sloeg het gisterenochtend opeens om, en kregen we storm. Alleen, niet een storm zoals we meestal gewend zijn met veel wind en regen. Nee ... een stralend blauwe hemel met zon, maar met een verschrikkelijke wind. Een mens moest steentjes in zijn zakken steken als hij buiten liep !!! Daarom dat ik gisteren het gras niet durfde maaien.
Vandaag was de laatste kans, vooraleer mijn vertrek, maar toen ik net naar de garage liep om mijn grasmaaier te halen, begon het wonder oh wonder, na 4 weken eindelijk te regenen. Eigenlijk was ik er niet rouwig om, want dat was me lekker weer 2 uur gespaard. Onmiddellijk viel er weer wat stress van me af.
Laat het gras maar groeien !!!

Geen opmerkingen: