vrijdag 20 juni 2008

Boekenleggers

Na begin deze week nog in Parijs en London te zijn geweest, is hij dan toch gisteren begonnen ... de vakantie. Lekker genieten tot het eind van de maand.

En ik ben de vakantie al direct op een fijne manier begonnen, met een bezoekje aan één van de forumleden van "de grot" of moet ik nu zeggen, In2hobby.
Met een goede wegbeschrijving in de hand trok ik richting Stekene en na wat vervelende chauffeurs te hebben getrotseerd, vond ik het kleine paradijsje zonder al te veel moeite. Wat een oord van rust daar ...

Aangezien ik niet op de opendeurdag van In2hobby kon zijn, had Evelyne me beloofd om de make-and-take zeker nog eens over te doen, en ik vond het dus maar wat fijn met die "privélessen" !

Gelukkig had de juf van dienst heel veel geduld met de nieuwkomer voor wat betreft blending tools en inktpads, en was ze ook heel inschikkelijk met deze koppige leerling hihi.

Het resultaat zijn de volgende 2 boekenleggers die ik maakte ... Mits een paar kleine schoonheidsfoutjes, ben ik toch wel tevreden over het resultaat, door de mooie kleuren en de leuke stempeltjes die erop staan.

Ik kreeg heel wat goede tips, en vooral ... heel veel zin om nog verder te experimenteren. Ik ga dan ook deze middag direct richting In2hobby, om wat inktpads te kopen, een blending tool, wat stempels, en zeker en vast nog vanalles en nog wat, mij kennende.
Het heeft me veel inspiratie gegeven voor mijn "Amerika-boek" dat ik wil maken, want dat wou ik eigenlijk helemaal in deze "oude" stijl maken. Ik heb reeds het papier gekocht dat ik ervoor wil gebruiken, een prachtige lijn die ik de vorige keer in de grot zag liggen, en de volgende keer dat ik in België ben, laat ik ook al de foto's van die reis ontwikkelen, zodat ik een fijn projekt heb om aan te beginnen als de winterse dagen weer aanbreken in Zweden. Nu dat ik weet hoe ik die verouderde look moet maken, ben ik ervan overtuigd dat ik mij goed ga kunnen amuseren met mijn "Amerika-boek". Ik vrees alleen dat het mij verschrikkelijk gaat doen verlangen om weer opnieuw naar daar te trekken. Wie weet ...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben al benieuwd naar de foto's van je Amerika reis en nog benieuwder naar je album!!

Anoniem zei

fijn dat je een leuke namiddag had, mich! maar nu ben ik wél reuzebenieuwd welke lijn papier je hebt uitgekozen voor je amerikaboek???

Wendy zei

Het zijn hele mooie boekenleggers geworden, leuk dat je ook besmet bent met de distress inktjes en wij kijken alvast uit naar je Amerika-boek.

Groetjes,
Wendy en Bruno

pruts zei

die leggers zijn prachtig geworden !!!