zaterdag 21 juni 2008

Nog een boekenlegger

Na helemaal gebeten te zijn door de distressmicrobe, trok ik gisteren richting In2hobby, om weer een voorraadje scrapgerief te kopen, zodat ik meteen thuis nog een boekenlegger kon maken voor mijn vriendin die zo enthousiast had gereageerd toen ze die boekenleggers zag.

Helaas heb ik blijkbaar de goede instructies van mijn scrap-juf gemist, want het resultaat was eigenlijk helemaal niet mooi.

Het probleem is, als ik in België ben, dat ik helemaal niet veel scrapgerief ter beschikking heb, en me altijd moet redden met de dingen die voorhanden zijn.
Ik vind dus bij deze boekenlegger de kleurnuances bij het distressen veel te groot, ik miste vooral de "scattered straw" om een mooie achtergrond te maken. Verder had ik hier geen acrylblokje liggen, waardoor ik verplicht was een CD-doosje te gebruiken, en mensen, ik kan jullie dit absoluut niet aanraden !!! De stempel heb ik ingekleurd met een 20-tal kleurpotloodjes die ik naar hier versast heb, mijn oude kleurdoos van als ik een kind was !!! Dan pas weet ik weer wat een luxe het is om thuis met een kleurdoos van 72 te werken, en dan nog een stuk of 25 losse kleurpotloden, zodat er een arsenaal van een stuk of 100 kleurtjes tot mijn beschikking staan.

Ik ga deze boekenlegger vanavond alvast aan mijn vriendin geven, lelijk of niet, maar met de belofte dat ik nog veel ga oefenen en haar dan een mooie zal tevoorschijn toveren !!

Geen opmerkingen: