dinsdag 1 juli 2008

Back to basics ...

Na een aantal weken in het buitenland geweest te hebben, ben ik toch ook blij om weer op mijn rustige stekje in Zweden te zijn.
De eerste werkdag is zoals gewoonlijk een hele dag mails lezen en zoveel mogelijk proberen deleten. Daar ben ik slechts gedeeltelijk in geslaagd, er moet eigenlijk best nog heel veel beantwoord worden. En moe dat een mens wordt van het werken ... ik voelde het echt dat het half 5 was, en ik was ongelooflijk blij dat ik naar huis kon.
En het is zo fijn dat ik eindelijk na weken nu weer eens aan de scrap kan. Vandaag was er ook een nieuwe uitdaging op het forum van In2hobby. Normaalgezien doe ik daar eigenlijk nooit aan mee, maar deze keer was het echt wel mijn ding. Wendy vraagt ons in deze uitdaging iets te naaien en aangezien dat nu echt helemaal mijn kenmerk is van het scrappen, kan ik deze keer natuurlijk niet achterblijven !!
Ik ga mijzelf zelfs eens extra uitdagen, en ik ga proberen om een dubbele layout te maken, want dat heb ik eigenlijk ook nog nooit gedaan. Zoals gewoonlijk zal het wel een paar dagen duren, vooraleer ik iets deftigs op die stukjes cardstock krijg, maar ach, we zijn nog maar de 1ste van de maand, dus er is geen haast bij he !! En ik heb 6 zalige weken voor mij waar ik helemaal alleen ben hier, zonder bezoek, dus ik ga lekker genieten en prullen !!

1 opmerking:

pruts zei

kben benieuwd naar je dubbele genaaide lo !!!