zaterdag 5 juli 2008

Me to you

Hij is af ... mijn eerste dubbele layout ooit. Dit is tevens de uitdaging van deze maand bij In2hobby waar ik eigenlijk nog nooit aan meegedaan had, maar aangezien het helemaal mijn ding was deze maand, namelijk een layout maken met iets genaaid erop, ben ik er heel enthousiast op gevlogen.
Ik kreeg het Me-to-you-handwerkje een paar jaar geleden van Valle voor mijn verjaardag, en ben er niet direkt aan begonnen omdat ik wist dat het ooit nog wel eens ergens heel goed bij ging passen. En zodoende vond ik dat deze perfect paste bij de foto die is genomen van mijn eerste schooldag op Nieuwen-Bosch, beide in het grijs en met de boekentas in de aanslag.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden ... en ik ... ga beginnen aan een nieuwe layout, want ik heb me zo goed geamuseerd. Thanks Wendy voor de uitdaging ...






























Geen opmerkingen: