zondag 27 juli 2008

Kaartje voor een kapotte mama !!



Toen mijn moeder donderdag na haar werk naar de tram wou gaan, is ze languit op haar gezicht gevallen. 3 mensen passeerden haar, waaronder 1 collega, maar die liepen haar straal voorbij ... Blijkbaar moesten ze de tram ook nog halen ...
Het resultaat van haar valpartij was een barstje in haar arm, met als gevolg 3 weken thuis met een arm in de plaaster.
Optimist als ze is, lag ze plat van het lachen toen ze het me deze middag aan de telefoon vertelde, en ze was al aan het klagen dat ze niets kon doen, buiten tv kijken en lezen. Ja, het leven voor een creatieveling kan moeilijk zijn met 1 hand natuurlijk.
Omdat ik haar een hart onder de riem wil steken, en ook om haar nog eens duidelijk te maken dat ze moet rusten met die arm, heb ik voor haar een grappig kaartje in elkaar geknutseld.

2 opmerkingen:

Wendy zei

Daar zal ze toch wel blij mee zijn, en gelukkig dat ze er nog kan om lachen. Wens haar alvast veel sterkte van ons.

Groetjes,
Wendy en Bruno

Krisje zei

Da's wel straf van die collega. alle, ik kan me dat niet voorstellen dat je over een mens dat op de grond ligt over stapt... Maar ja, da's the sign of the times zeker :(