zaterdag 26 juli 2008

Nú kan het weekend beginnen !

Ik kreeg daarstraks een SMS-ke van de jarige vriendin dat ze heel blij was met het mooie en persoonlijke kaartje en dat ik haar tranen in haar ogen doen krijgen heb. En van dat SMS-ke te lezen, kreeg ik op slag ook de tranen in mijn ogen ;-)) 2 kleine hartjes samen ...
Ziezo, voor mij kan het weekend dan nú beginnen. 't Is te zeggen, alle "moet-klusjes" zijn afgewerkt, gisterenmiddag mijn huis gekuist, en deze ochtend nog rap voor de grote hitte de bonen in de tuin opgespannen. Nu zijn alle moetjes afgewerkt, en kan ik alleen nog maar dingen doen die ik graag doe. En met deze verzengende hitte, zal ik dat inderdaad doen, genieten !!
Ik ga eerst een lekker slaatje maken, heerlijk met dit weer. En daarna ga ik mij op mijn terras buiten installeren en scrappen en kaartjes maken. En morgen herhalen we dat dan nog eens.
Da's uiteindelijk het enige wat er momenteel nog kan in deze hitte, de koelste plek opzoeken (en dat is mijn terras onder de luifel, slechts 29 graden pffffffffff) en dan stil zitten en scrappen en ondertussen langzaam wegsmelten. Wie daar nog altijd durft te beweren dat Zweden een koud land is, wil ik uitnodigen zelf eens te komen voelen !!

1 opmerking:

Wendy zei

Geniet er maar met volle teugen van hoor Mich, het kan zo zalig zijn om enkel maar iets leuks te doen en dat de moetjes dan gedaan zijn.
Groetjes,
Wendy en Bruno