zondag 6 juli 2008

Vooral niet lachen!

Ik ben waarschijnlijk 's werelds traagste scrapper! Daarom ben ik zo blij dat ik deze layout op 1 dag heb afgekregen. Vanmorgen begonnen en nu juist afgewerkt. Volgens jullie hangt er zeker bijna niets op mijn blad, en ik moet het toegeven, ik vind dat ook en kan me ook afvragen, hoe ik daar nu een uur of 6 aan gewerkt heb, maar ik ben toch blij dat hij al af is ! Hoh, wat is dat toch altijd leuk, dat scrappen.

De komende weken is het wat rustiger op het werk (lees : ik moet slechts 8 uur per dag werken) en kan dus direct op tijd naar huis, om dan weer te scrappen. Ik zie er echt naar uit. Ik hoop echt deze maand eens een groot aantal layouts te maken ...

1 opmerking:

pruts zei

iedereen scrapt op zijn eigen tempo !!!!!

dit is ook weer een hele mooie lo !!!!