dinsdag 22 juli 2008

Waarom het moeilijk maken als het ook gemakkelijk gaat?

Als groentje in blogland, kreeg ik daarnet een heel bruikbare tip van Nicnacske, in verband met de site http://www.bloglines.com/. Via deze site kan je al je blogs linken, zodat je automatisch wordt verwittigd als er een nieuwe post wordt geplaatst. Op die manier moet je niet steeds al je blogs af lopen om te zien wie er weer vlijtig in de pen gekropen is.
Thanks Nicnacske voor deze supertip. Deze gaat me heel wat tijd besparen die ik kan gebruiken om te scrappen, naaien, ... en wat er nog allemaal aan leuke, creatieve zaken bestaat.
Ik vraag me af wat er zo nog allemaal bestaat, waar ik geen weet van heb, en dat me mijn leven nog gemakkelijker zou kunnen maken? Als je een tip hebt, dan moet je je vooral niet inhouden om die met mij te delen !!

1 opmerking:

Krisje zei

Een strijkijzer met stoomgenerator, echt waar, dubbel en dik z'n geld waart!