zondag 27 juli 2008

Verjaardag

Op het superforum waar ik elke dag verschillende keren langs ga (www.in2hobby.be) kan je je inschrijven op een verjaardagskalender, en elke keer als er een lid verjaart, mag je die persoon een kaartje sturen. Geen musts, gewoon als je tijd en zin hebt, stuur je die persoon in kwestie een kaartje, dus da's ook wel leuk, dat als het eens wat drukker is, en je geen kaartje kan maken wegens geen tijd, niemand je met een scheef oog aankijkt.
In augustus zijn er weer een aantal jarig, en om een beetje vooruit te lopen, heb ik deze morgen al een kaartje gemaakt. Helaas pindakaas, ik kan het hier natuurlijk niet tonen, want zie dat zij hier ook eens komt kijken op mijn blog, dan is het geen verrassing meer he.
Maar ik kan alvast verklappen dat het een kleurrijk kaartje geworden is, en als het binnen 2 weken op zijn plaats is toegekomen, beloof ik dat ik het alsnog op mijn blog zet.

Geen opmerkingen: