vrijdag 25 juli 2008

't Moet niet altijd scrappen zijn, hé !!



20 september verjaart mijn pa, en dit jaar krijgt hij een handwerk. Ik wou graag iets in Provence- of Toscanestijl, veel lavendel of zonnebloemen dus. Maar aangezien mijn pa enorm van geel houdt, zijn het dus de zonnebloemen geworden.
Al een week of 3 zit ik elke avond enkele uren te naaien. Ik heb echt mijn plezier in dit werkje. Ik verklap nog niet welk werk het is, maar handwerkkenners zullen het wel herkennen zeker?
Ik vrees wel dat ik het nooit ga afkrijgen tegen 20 september, maar ach, ondertussen zijn mijn ouders al vele jaren gewend aan kadootjes die pas vele maanden of zelfs jaren later afraken dan eigenlijk de bedoeling was ...

2 opmerkingen:

Wendy zei

Amai Mich, zo een mooie vorderingen al, ziet er een prachtwerkje uit.
Ik ben hier ook al dagelijks aan het genieten van mijn handwerkje, zeker met dit mooie weer is dit wel leuk om mee buiten te zitten.
Groetjes,
Wendy en Bruno

Veerle - A colored mind zei

Amaai, dat is nu eens iets dat niet aan mij besteed is dus ik kan alleen maar bewondering hebben voor je geduld. Moet gans dat doek nog vol komen??