zondag 3 augustus 2008

Skating girls

Gisteren heb ik nog een layout gemaakt, en eerlijk gezegd ... ik ben niet tevreden met het resultaat !!

Moest ik nu nog kunnen zeggen waaraan het ligt, maar ik weet het niet. Misschien vind ik hem wel een beetje te eenvoudig? Het voelt niet echt goed als het te rap gaat, en als ik niet een hele tijd aan 1 klein detail kan fröbelen.

Of misschien zijn het wel de kleuren die me niet echt passen? Maar ik wou verder gaan op de kleuren die in onze kleren zaten ... Of misschien zijn het wel de bloemetjes, aangezien ik niet echt een bloemetjesmens ben ...

Bon, ik weet het niet ... in elk geval ... op naar de volgende en beter !!

1 opmerking:

Chantal van de Kant zei

Je hebt helemaal gelijk, er ontbreekt op een of andere manier iets aan. (kleur is wel leuk hoor) Naar mijn gevoel aan de kant van die border met dat bloemetjespapier. Misschien een strookje bordeau kleurig papier (zoals de tag) erop leggen, of een lint in die kleur. Ik probeer mee te denken maar 't valt niet mee.

Groetjes
Chantal