vrijdag 22 augustus 2008

Nieuw kapsel ¤¤¤¤ New haircut

OK, dus gisteren geen scrapavond met collega’s maar ik heb toch de hele avond gescrapt op mijn eentje. En dat was ook best leuk.

Waar ik normaalgezien meestal hou van het strakke, perfecte en afgemetene van een layout, heb ik me deze keer helemaal laten gaan met acrylverf, inkt en Brushables. Het resultaat is dus helemaal anders dan wat jullie normaalgezien al van mij gesmaakt hebben.

Daarom ook dat ik zelf nog niet helemaal weet wat ik ervan vind … Laat het ons misschien ontwikkeling van stijl noemen?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

OK, so yesterday I didn’t have a scrapping night with colleagues, but I have been busy with scrapbooking the whole night on my own. And that was pretty fun.

Where I normally like those straight, perfect and plain layouts, I have now tumbled down myself completely in acrylic paint, ink and Brushables. The result is totally different from what you have seen from me before.

Therefor I don’t know myself really what I think of it ...Let’s call it development of style perhaps?

3 opmerkingen:

Bieke zei

Zoals ik al zei, ik vind hem mooi!

Anoniem zei

Mooi!! Tof dat je je horizonten verbreedt en ook eens natte technieken gebruikt.

Chantal van de Kant zei

Mooi hoor. Heb je dat achtergrondje zelf gemaakt. Heel leuk.

Groetjes
Chantal