woensdag 20 augustus 2008

Scrap afgelast !!! ¤¤¤¤ No scrapping anyway !!!

Grrrr, krijg ik daarnet een SMS-je dat één van mijn scrapcollega’s ziek is en een andere een dubbele afspraak had geboekt voor morgen, dus ons scrapavondje wordt afgelast. En ik keek er nog wel zo naar uit !!

Maar no worries, ik heb ondertussen wel ideeën voor 2 layouts, dus dan ga ik morgen lekker thuis weer aan de slag. Ik ga er zeker mijn scrapplezier niet voor laten !! Hopelijk kan ik snel weer iets laten zien …

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Grrrrr, I just got a text message that one of my scrap colleagues is ill and the other one had booked two appointments on one evening, so our scrap evening tomorrow has been cancelled. And I was so much looking forward to it !!

But no worries, in the meantime I have plenty of ideas for 2 layouts, so I will have fun at home instead. I’m certainly not letting my head hang down! I hope I can show some things real soon now ...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat jammer, mich. je keek er zo naar uit!! maar misschien... lukt het je dan thuis wél om 2 lo's op 1 avond af te krijgen???? :p

Krisje zei

Spijtig, maar idd dan ga je gewoon lekker zelf aan de slag met je ideeën! "topen te garen"? Topen als in tesamen of is dat zweeds, hihi

Die foto heeft Thibault getrokken, vlak boven mij uitpriemend, met een zaagstem van, ge wilt nooit in de lens kijken. U vraagt wij draaien ;-)

Linda zei

Hopelijk lukt het je toch om goed te scrappen vanavond Mich!!!