zaterdag 2 augustus 2008

Kommekeer bij Michèleke, kom !!

Gisteren heb ik nog een layout afgewerkt, ik heb speciaal tot vandaag gewacht op beter licht om hem te fotograferen, maar het lukt gewoon niet om hem goed van kleuren te krijgen. Hij was veel te flets, en ik heb hem wat proberen bijwerken met Photoshop, maar krijg nog bijlange niet het resultaat van de echte layout, die mooie olijfgroene kadertjes heeft, met een lichtolijfgroene cardstock. Ik vraag dus een beetje verbeeldingskracht van jullie mensen om er toch iets moois van kleuren in te zien.

Toen ik klein was, mocht ik gelijk wanneer een beestje zien, dan liep ik erop af met uitgestrekte hand, als om te doen alsof ik daar een lekker broodje in had verstopt, en dan riep ik : "Kommekeer bij Michèleke, kom !!" Op deze foto's was ik met mijn mama op zoek naar eendjes in het park om te voederen.





Hiernaast krijg je nog een detailbeeld van het bloemetje dat ik proberen naaien heb ... Want ja, ik kon het toch weer niet laten, om mijn naald te nemen en weer te laten op mijn layout. Dit gaat binnenkort nog obligatoir worden op mijn layouts, heb ik de indruk ;-))

2 opmerkingen:

Anne's Cards zei

Héél erg mooi,de kleuren,het naaiwerk.Alles past perfect samen!

Krisje zei

Hoe heb je de letters eigenlijk gedaan Mich?