vrijdag 29 augustus 2008

Blauwe varkens ¤¤¤¤ Blue pigs

Gisterenavond hadden we de uitgestelde scrapbookavond met mijn collega's, die vorige week niet kon doorgaan. Reeds van bij het begin, voelde ik dat het geen groot succes ging worden. Ik wou een verjaardagskaartje voor mijn pa maken, en had reeds een stempeltje klaar, maar er kwam geen inspiratie om iets moois te maken. Het stempeltje was met 4 varkentjes, en omdat ik eens origineel wou zijn, en vind dat varkentjes niet altijd roze moeten zijn, had ik ze blauw ingekleurd. Toen het echter klaar was, vond ik dat het echt op niks trok !! Ik heb er toen maar de brui aan gegeven, en wat lettertjes gestanst met de Cuttlebug, zo deed ik tenminste nog iets productiefs ...
Ondertussen is mijn ma dinsdag toegekomen in Zweden, en morgen gaan we ook mijn pa ophalen op de luchthaven. Nadien rijden we door naar de kust waar we 3 dagen zullen verblijven, hoera, een dagje verlof op maandag. Zondag rijden we helemaal naar het zuiden van Zweden waar een mooie tuinbeurs is, en maandag rijden we dan langzaam terug naar boven, op ons gemak de kust verkennend, die hier zo mooi is. Als ik tijd heb, post ik een paar fotootjes !!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yesterday evening we had the postphoned scrapbook evening with my colleagues, the one that we couldn't have last week. Already from the start, I felt that it was not going to be a great night. I wanted to make a birthday card for my dad, and had already stamped something, but I had no inspiration to make something beautiful out of it. The stamp was with 4 little pigs, and because I wanted to be original and because I believe that pigs don't always need to be pink, I coloured them blue. But when it was finished, I really didn't like it !!! I then quited and made some alphabet letters with the Cuttlebug. At least I did something productive ...
In the meantime, my mum arrived in Sweden last Tuesday, and tomorrow we will even go and get my dad at the airport. After this we drive further to the coast where we will stay 3 days. Yes, an extra day of holiday on Monday !! On Sunday we drive totally to the south of Sweden where we will visit a beautiful garden fair and on Monday we slowly drive up again along the coast which is so beautiful here in Sweden. If I have the time, I will post some pictures !!!

Geen opmerkingen: