zaterdag 11 oktober 2008

Prachtig weer ¤¤¤¤ Beautiful weather


Mensen, zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? 20 graden in het midden van oktober, met een zon die nog echt warmte geeft, ik vind het fantastisch. Misschien is het wel omdat ik deze maand alweer 7 jaar in Zweden woon, en dit niet echt meer gewend ben, maar in elk geval, ik geniet ervan !!

Gisteren zijn mijn ma en ik naar de "Tuindagen van Beervelde" geweest, een beurs die ik nu al een paar jaar niet meer had gezien, omdat ik nooit op het gepaste moment in België was.



Het was echt weer een mooie beurs, die je enorm veel zin geeft om je tuin helemaal om te toveren. Er waren heel veel planten en bloemen te zien, maar ook prachtige decoraties om in de tuin te plaatsen.



Net voor we naar huis gingen, kocht ik nog dit leuke mandje met herfstbloemetjes voor mijn ma, zodat haar balkonnetje er in de herfst ook nog fleurig uitziet !!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Guys, are you also enjoying the nice weather like I am? 20 degrees in the middle of October, with a sun that still gives warmth, I really love it !! Maybe it's because I'm already living in Sweden during 7 years now, that I'm not used to this anymore, but anyway, I'm really enjoying it !!
Yesterday, my mum and I went to "The gardendays of Beervelde", a fair that I hadn't seen anymore the last couple of years, because I was never in Belgium at the right moment.
It was really a beautiful fair, which really wants you to change your whole garden again. There are lots of plants and flowers to see, but also a lot of decorations to put in the garden.
Just before we left, I bought this nice basket with autumn flowers for my mum, to chear up her balcony during autumn and winter.

1 opmerking:

Bieke zei

Wat fijn dat je tijdens je vakantie hier zo een lekker weer hebt. En zo te zien heb je al een aantal leuke dingen gedaan. Prachtige handwerkjes zag ik al op je blog staan. Het was meer dan een week geleden dat ik komen piepen was.