dinsdag 14 oktober 2008

Bezige bij nr. 16 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 16


Ik heb de laatste dagen allerlei zaken getoond die mijn ma voor mij heeft gemaakt, maar nu toon ik met plezier ook enkele zaken die ik maakte gedurende de jaren. Ik naai heel graag en daarom zijn alle handdoeken in mijn huis onveilig voor mij, en moeten ze natuurlijk allemaal een band krijgen met een decoratie erop. Deze 2 heb ik voor kerstdag gemaakt, en worden dan ook alleen maar in december gebruikt ;-))
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
The last couple of days I mostly have been showing stuff that my mum has made for me, but now I show you with pleasure some things that I have made during the past years. I like to sew, and therefor all towels are unsafe in my hands, because they all get a ribbon with some decoration on it. These 2 I have made for X-mas and I will only use them during December ;-))

2 opmerkingen:

pruts zei

heel mooi !!!
kan je die dan gewoon meewassen met de rest?

Mich zei

Ja hoor, die gaan gewoon de was in Pruts. Misschien trekken ze soms wel een heel klein beetje krom, maar ja, ondertussen hebben ze al heel wat wasbeurten doorstaan, dus het kan daaraan ook liggen. In elk geval, het kleur van de draadjes DMC gaat in elk geval niet af !!