dinsdag 7 oktober 2008

Bezige bij nr. 10 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 10


Dit is een werkje waar ik enorm van hou. Mijn ma heeft het 2 jaar geleden voor me gemaakt toen ze weer eens op verlof was in Zweden. We hadden dit al jaren geleden eens gezien, en het idee was steeds in ons hoofd blijven zitten, en toen heeft ze die "Pas op, ik glijd eraf" voor me gemaakt. Wat was ik blij !!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


This is a work I really love. My mum made it for me about 2 years ago when she was in Sweden again for holidays. We had seen this already years ago, and the idea was still in our head and than she made this "Watch out, I'm sliding off" for me. I was so happy !!!

1 opmerking:

pruts zei

dat is toevallig !!!
in juni konden we met bloemschikken die ook maken.