donderdag 2 oktober 2008

Bezige bij nr. 6 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 6


Sorry, op de valreep nog een berichtje van mij vandaag. Ik ben 3 weken op verlof in België maar moest vandaag en morgen toch even heen en weer naar Zweden, voor een belangrijke meeting. Ik ben al op sinds 3 uur deze ochtend, maar ik wou toch nog dit berichtje plaatsen vooraleer ik mij in mijn bedje ga neervleien.
Iets anders dat mijn ma graag doet, is het drybrushen van beeldjes. Dit maakte ze een paar jaar geleden in mijn lievelingskleurtjes en hangt nu ook te pronken in het raam van mijn living. Ik hou enorm van de kleurenpracht van het groen, geel, en rossige haar dat goed bij elkaar past.


Zelf heb ik nog nooit ge-airbrushed, en denk eerlijk gezegd dat ik er ook niet zo goed in zou zijn. Naar het schijnt is het niet moeilijk, maar ik heb de indruk dat het mij niet echt zou liggen.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sorry, on the edge, still a little post from me. I'm 3 weeks on holiday in Belgium but today and tomorrow, I had to make a quick trip to Sweden, to attend an important meeting. I'm awake from 3 o'clock this morning, but I wanted to post this little message, before going into my bed.

Something else that my mother likes doing, is dry brushing. This one, she made a couple of years ago in my favorite colours, and is now hanging proudly in the window of my living room. I really like all the different shades of green, yellow and the red hair, which all fit together very well.


I have never air brushed myself, and I really think that I would not be good at it. They say that it's not difficult, but I have the feeling that it's not my cup of tea ...

Geen opmerkingen: