maandag 20 oktober 2008

Bezige bij nr. 19 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 19


In de aanloop naar kerstmis (iets meer dan 2 maand te gaan !!!!) mocht de kerstman natuurlijk niet ontbreken. Deze kerstman is een brievenhouder uit hout, die mijn ma voor mij heeft geschilderd. Maar eigenlijk gebruik ik hem het hele jaar door. Elke maand mag hij even uit de kast komen, als ik mijn rekeningen van die maand moet betalen !!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Since we are slowly going towards X-mas (a little more than 2 months to go !!!!), we couldn't be without Santa Claus. This one is a letterholder in wood that my mum painted for me. But actually I use him the whole year round. Every month he can come out of the closet, when I have to pay my monthly bils !!

2 opmerkingen:

Rika zei

Mooie brievenhouder.
Je hebt wel een heel reative moeder lijkt me, heeft ze ook een blog waar ze haar werken toont?

Mich zei

Nee, mijn moeder heeft geen blog, vandaar dat ik een paar van haar werkjes toon.

Eigenlijk weet mijn ma niet eens dat ik een blog heb. Ik wil het haar niet echt vertellen, omdat ik anders ook moet wachten om dingen te tonen die ik voor haar gemaakt heb. En als ik iets nieuws heb gemaakt, vind ik het altijd leuk om het direkt te tonen ;-))