vrijdag 3 oktober 2008

Bezige bij nr. 7 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 7


Ziezo, net weer thuisgekomen in België na 2 daagjes Kopenhagen - Zuid-Zweden ... Normaalgezien hing ik nu nog in de lucht, maar tegen alle verwachtingen in was ik vroeger op de luchthaven dan voorzien, en mits opleg van 260 euro, kon ik nog net als laatste passagier mee op de vlucht ervoor. Dus nu kan deel 2 van mijn verlof beginnen !!
Ik moet het bekennen, ik heb een zwak voor koetjes ... Deze kruissteekjespatroon stond zeker 20 jaar geleden al in de Nederlandse Margriet, toen een tijdschrift waarin elke week een borduurpatroon stond en dan ook de reden waarom mijn ma dit tijdschrift kocht.

Een jaar of 10 geleden maakte ik dit werkje, en toen het bijna af was, liet ik het gewoon liggen. Heel typisch voor mij, als er nog een klein beetje werk aan is, begin ik eigenlijk altijd met iets nieuws !! Maar toen ik in Zweden in het nieuwe huis kwam wonen, vond ik dat zowel de kleuren als het onderwerp wel pastten in de keuken, en heb ik het laatste stukje dan ook maar verder genaaid.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

So, I just arrived home again after 2 days Copenhagen - South Sweden ... Normally I was still hanging in the air by now, but I arrived earlier at the airport than forseen, so after paying an extra 260 €, I was able to leave as the last passenger on an earlier flight. So now I can start with the second part of my holiday.

I have to admit it, I adore cows ... This stitching pattern was put in the Dutch magazine Margriet for at least 20 years ago, and at that time, there was a stitching pattern in that magazine every week, and that was also the reason that my mum bought it.

About 10 years ago, I made this little work but when it was nearly finished, I put it at the side. Very typical for me, when there's only a little bit left, I put it at the side and start something new !! But when I came to live in the new house in Sweden, I found that both the colours and the theme fitted in the kitchen, so I quickly finished the last part of the job.

2 opmerkingen:

Wendy zei

Hey Mich,

Dit vind ik wel een leuk handwerkje, ik ben ook nog op zoek naar iets voor in de keuken te hangen, zie wel graag iets met een boerderij en koeien. Zal nog eens op zoek moeten gaan, heb nog niet echt mijn goesting gevonden.

Groetjes,
Wendy

Rika zei

Ook weer een prachtig borduurwerk!