donderdag 23 april 2009

Wordt het weer een pechdag? ¤¤¤¤ Will it be another day of bad luck?

Even een snel berichtje vanop een vliegveldje ergens in Zweden, waar ik sta te wachten op een nieuwe lading klanten. Vandaag en morgen heb ik 7 Zwitsers over de vloer, een drukke bezoekersweek.
En, mijn klanten worden 45 minuten later verwacht dan op het programma staat. Dit gooit natuurlijk wel de rest van de dag redelijk in de war. Onze piloten zijn nu ergens boven Kopenhagen, dus ik hoop dat ze binnen een half uurtje hier opduiken.
Zou dit een teken zijn dat het weer 2 pechdagen worden? ;-))
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Just a short notice from a small airport somewhere in Sweden, where I am waiting on a new bunch of customers. Today and tomorrow I'm guiding 7 people from Switzerland, it's a busy visitors week.
And ... my customers will arrive 45 minutes later than expected. This tumbles around the rest of the program for the day also. Our pilotes are now flying somewhere over Copenhagen, so I hope that they will be here in about half an hour.
Is this a sign that it will be 2 days with bad luck again? ;-))

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Mich, jeetje ja... vermoeiend als de zaken niet zoals gepland lopen!! Kop op deze dag wordt zeker beter! alles komt altijd op zijn pootjes!!!

groetjes
Katleen

Wendy zei

Oei Mich, het gaat je precies ook niet zo goed mee. Positief denken en wie weet wordt het toch nog een geslaagde dag ;)

evelyne zei

hallo Mich, lange tijd geleden dat ik nog iets van me liet horen. Ik zie dat je je creativiteit goed bot kan vieren en misschien is al die pech op het werk wel een goede stimulans om je creatief uit leven?