zondag 19 april 2009

My goal is to play icehockey

Hebben jullie ook een fijn weekend achter de rug?
Gisteren was het hier prachtig weer, en het kriebelde dan ook om de eerste keer dit jaar in de tuin te werken. En al zeg ik het zelf, ik heb best het één en ander verzet, ik was nadien heel blij van het resultaat.
En omdat ik gisteren zo flink had gewerkt, vond ik dat ik mezelf vandaag mocht belonen met een scrapdagje ;-)) Het was al maanden geleden dat ik nog eens een gewone scrappagina had gemaakt, wat was dat fijn.
Ik heb er de hele dag aan gewerkt, en heb een foto verwerkt van exact 20 jaar geleden, april 1989. Als ik de foto bekijk, heb ik echt niet het gevoel dat dit al 20 jaar geleden is. Wat gaat de tijd toch snel !!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Did you also have a good weekend?
Yesterday it was great weather over here, and so I felt very much for working in the garden, for the first time this year. And even if I say so myself, I have done pretty much. Afterwards I was happy with the result.
And because I worked so hard yesterday, I felt that I could reward myself today with a scrapday ;-)) It had been months since I made a normal scrapbooking page, it was great !
I worked on it the whole day and I worked with a picture that is exactly 20 years old, from April 1989. If I look at the picture, I really don't have the feeling that this is 20 years ago. What is time running fast !!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuk! Ik zou ook eens in de oude foto's moeten vliegen. Maar ja... ik heb ook zoveel foto's van nu...

Anoniem zei

Hoi hoi jap inderdaad hier ook genoten van een leuk weekend! Echt WOW mooie LO!!!

Katleen

Theresa zei

love it. great job.. I need to get out to the garden soon.. I'm neglecting that hobby.. =)

Wendy zei

Hey Mich,

Het is een heel mooie lay-out geworden, je hebt het wel verdiend na een dagje hard werken in de tuin. Een toffe foto ook op je lay-out. Zwijg me van de tijd die zo vlug gaat. Ik heb vandaag een foto gescrapt van mezelf van 13 jaar geleden van als ik op reis was in Florida. Kon het toen ook niet geloven dat de tijd zo snel gaat.

Groetjes,
Wendy

Rika zei

Mooie LO Mich...
ja en inderdaad de tijd vliegt ;)

pruts zei

heel mooie lo mich, en dat behangpapier blijft mijn aandacht trekken. :-)