vrijdag 17 april 2009

Samenwerkende vennootschap ¤¤¤¤ Joint venture



Ik wou jullie nog even een voorbeeldje tonen van een samenwerkende vennootschap tussen mijn ma en ik, namelijk dit kleine zakje dat bij mijn ma in het toilet hangt.
Ikzelf heb de kruissteekjes tekst en versiering rondomrond gemaakt, en mijn ma heeft er dan een zakje van gemaakt. Achteraan zit een ritsje, zodat er altijd een geurzakje of wat lavendel in het zakje kan worden gestoken. Een aangenaam luchtje op het toilet is toch meegenomen, niet ;-))
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I wanted to show you an example of a joint venture between my mum and myself, namely this little pocket that is hanging in my mums' toilet.
I have made the text in cross-stitch and the decoration around it, and than my mum has made a little pocket of it afterwards. At the back there is a little zipper, so we can always put some scent or lavender in it. Having a pleasant aroma at the toilet is always nice, isn't it ;-))

6 opmerkingen:

Cindy F. zei

That is so pretty Mich! You and your mother are just too smart and talented!! Beautiful!

Scrappycat zei

Wat een lief en grappig zakje! De combinatie rood-wit maakt het het af!

Anoniem zei

Echt een leuk idee!

Katleen

Wendy zei

Dat is echt wel een leuk werkje. Heel origineel om in de wc te hangen. Bedenk ik me net dat ik ook nog een heel leuk patroontje heb om in de wc te hangen.

Anne's Cards zei

Origineel,leuk!!

Anoniem zei

De samenwerking word beloont met een mooi resultaat!!

Leuk idee!!!