woensdag 1 april 2009

Ik ben er weer klaar voor ¤¤¤¤ I'm ready for it

Ziezo, ik ben er helemaal klaar voor. Daarnet het laatste in mijn valies gestopt en morgen kan ik naar België vliegen. Nog even gaan werken tot 1 uur, dan snel de auto in de garage gaan zetten, en dan komt de taxi me ophalen om naar de luchthaven te gaan. Tegen 8 uur 's avonds zet ik dan voet op Belgische bodem, als alles goed gaat, en er geen vertragingen zijn. Vrijdag rij ik dan nog even over en weer naar Duitsland voor een aantal meetings, en daarna .... VAKANTIE !!!!!

Ik ga er echt van genieten want ik ben serieus moe van al het harde werken de laatste tijd. Ik heb het gevoel dat mijn hoofd gewoon vol zit. Zou dat kunnen? Ik ga bijvoorbeeld naar de kast om er iets uit te halen, en als ik ervoor sta, dan weet ik bij god niet meer wat ik nu weer ging halen. Of ik heb een vervroegde vorm van Altzheimer, of ik heb dringend vakantie nodig. Ik denk dat het het laatste is eigenlijk !!

Ik heb heel weinig gepland, alleen veel wandelen, naaien, lezen en gewoon genieten. Ondertussen hou ik jullie natuurlijk op de hoogte van wat ik allemaal uitsteek, en ik heb ook nog een paar dingen te tonen die ik onlangs heb gemaakt. Maar dat komt later, ik hou jullie nog even nieuwsgierig ;-))

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

So, I'm all ready for it. I just put the last stuff in my suitcase and tomorrow I can fly to Belgium. I will go and work untill around 1 pm, then I will go home to put the car in the garage, and by then the taxi will be there to take me to the airport. Around 8 pm I will put my feet on Belgian bottom, if there are no delays. On Friday I will be driving back and forth to Germany for some meetings and then ... HOLIDAYS !!!

I will really enjoy it because I feel that I'm very tired of all the hard work the last couple of months. I really have the feeling that my head is completely full? Do you think that that is possible? For example, I go to a cabinet to get something and when I stand in front of it, I really don't have a clue anymore what I should take out. Or Altzheimer is already starting or I think I really need some holiday. I think it's the last option actually !!

I planned very little, just doing lots of walking, reading, stitching and just enjoying life. In the meantime I keep you updated of course of what I'm up to, and I also have some stuff to show you that I made recently. But that's for later, I will make you curious for now ;-))

5 opmerkingen:

Moppeke zei

Hey Mich,

Je gaat ons toch niet te lang nieuwsgierig laten he?? Ik kan daar niet goed tegen, hihihihi.
Ik wens je alvast een heel fijne vakantie!!! Geniet ervan.

Liefs
Rita

Anne's Cards zei

Genieten zou ik zeggen!!!

Anoniem zei

Geniet ervan!! Inderdaad het klinkt alsof je vakantie nodig hebt! Ik zat / zit met hetzelfde probleem zoals je kon lezen in mijn blogg! ik hoop dat het voorbij is nu naa mijn mini vakantie, maar heb het gevoel na bijna 1 werkdag erop te hebben zitten dat ik gerust nog een weekje of 2 kan gebruiken !!

Katleen

Rika zei

Prettige vakantie!!

Cindy F. zei

Have a great time Mich! I hope you do get to have some relaxing vacation time:)