woensdag 17 december 2008

't Is kerstverlof !!!!! ¤¤¤¤ It's X-mas holidays !!!!

Mensen, jullie weten niet hoe blij ik ben. Wat heb ik hier naar verlangd !!!! HET IS VERLOF !!!!
En ik ga er zo van genieten. Gewoon vanalles en niets doen. Ik ga naar de boekenbeurs, ga foto's trekken op een pensioensfeest op mijn ma haar werk, ik ga bij een vriendin langs om te scrappen, ga spelen met peperkoeken huisjes, ga 5 dagen naar Normandië om uit te waaien met mijn ouders, ga een weekend naar Nederland met mijn vriendin om er een dagje te genieten van de sauna en een dagje om ons geld op te maken in een outlet center, ik ga lezen, scrappen, knutselen, prutsen op de pc, gezellig televisie kijken, en vooral genieten van de mensen rondom mij. Niets moet en alles mag ... Oh, wat heb ik daar naar verlangd. En dat 3 weken lang !!!
Ik zie het helemaal zitten ... maar dat hadden jullie al gemerkt zeker ????
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
People, you don't know half how glad I am. I did wanted this so long already !!! IT'S HOLIDAYS !!!!
And I will enjoy it so much. Just doing much and at the same time nothing at all. I'm going to a book fair, will go and take pictures at a party for a colleague of my mum that will retire, I will go to a friend to do some scrapbooking, I will play with gingerbread houses, I will go to Normandy for 5 days with my parents to feel the wind in my hair, I will go to Holland with my friend to go to a sauna one day and spend all our money in an outlet centre the day after, I will read, scrapbook, do some handycraft, enjoy myself on the pc, have some cosy times in front of the television, and most of all, enjoy the people around me. Nothing that is a must, and I will only do things that I feel for ... Oh, I wanted this so long, and that 3 weeks long !!!!
I'm really looking forward to this ... but I guess you might have noticed !!! ???

4 opmerkingen:

Wendy zei

Geniet er maar met volle teugen van, kan geloven dat je er naar uitkijkt!!!

Rika zei

Bedankt voor je bezoek op mijn blog, de puzzelstukjes zijn te koop bij de ava.

Een prettig kerstverlof!

Anoniem zei

Geniet ervan! En laat je ons ook een beetje meeproeven van je belevenissen op je blog? Vergeet vooral niet overal je GSM mee te nemen ;-)

Scrappycat

Chantal van de Kant zei

klinkt helemaal goed zoe een vakantie.
Hier nog 1 dagje werken as dinsdag en dan heb ik twee weken vrij. Heerlijk. ik kijk er echt naar uit.
geniet ervan, en veel plezier in Normandie, het is zoooo mooi, wij zijn er in oktober nog geweest. echt een van de mooiste (en lekkerste) streken van Frankrijk.
Groetjes
Chantal