dinsdag 23 september 2008

Mijn geliefde scrapgerief ¤¤¤¤ My beloved scrapping material

Gisterenavond is de truck toegekomen vanuit Zweden waarop mijn valiezen zitten, en met daarin mijn allerliefste scrapgerief !!!! Ik kijk er zo naar uit om dat deze namiddag te gaan ophalen, eindelijk kan ik weer wat creatief bezig zijn.
Van daar rijd ik rechtstreeks door naar Linda van het forum om daar te gaan stempelen. Linda houdt binnen een aantal weken een scrap- en stempelweekend, maar omdat ik tegen dan alweer in het Hoge Noorden zal zitten, was ze zo lief om me vandaag uit te nodigen, samen met Anja. Ik ben echt al benieuwd om Linda haar stempelparadijs eens te zien, want stempels, dat heeft ons Linda met hopen ;-))
Ik neem mijn fototoestel mee, dus misschien kom ik vanavond wel langs met wat fotootjes van onze scrapmiddag ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yesterday evening the truck from Sweden has arrived, on which I also have my suitcases, and in one of those suitcases, I have my beloved scrapping material !!! I'm really looking forward to getting it this afternoon, finally I will be able again to be creative.
From there, I will drive further to Linda from the forum, to have a stamping afternoon. Linda is having a scrap- and stamping weekend within a couple of weeks, but since I will be long gone again in Sweden, she was so nice to invite me now, together with Anja. I'm really curious to see Linda's stamp paradise, because lots of stamps, that's what Linda is having ;-))
I'm taking my camera with me, so perhaps I will leave some pics from our scrapping afternoon here later on my blog.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha, I see, du är flamländare :D
Min farmor bor i Belgien, mais nous parlons francais. Jag har varit i Belgien en hel del under mina år.

Chantal van de Kant zei

haha, wat moeten die zweden niet denken van zo een scrapverslaafde Belg. Lachen...

Groetjes
Chantal