dinsdag 6 april 2010

Paaskaartje voor mijn pa ¤¤¤¤ Easter card for my dad

Pasen is alweer voorbij (tenzij er nog een derde paasdag is ???), maar ik laat nog even het kaartje zien dat ik voor mijn pa maakte.
Onlangs vond een oud schoolvriendinnetje van laaaaaaaaaaaaang geleden me via Facebook, en vanavond gaan we samen iets eten. We hebben elkaar in 22 jaar niet gezien !!!! Als ik eraan denk dat het al zo lang geleden is, dat we zijn afgestudeerd van het humaniora, ongelooflijk !!! Ik ben toch eens benieuwd om te zien wat dat zal geven na al die jaren.
Ik heb lang geweigerd om op Facebook te gaan, maar ik moet zeggen, ik heb ondertussen mijn mening wel wat gewijzigd. Zeker als je zo ver woont als ik, is het wel leuk om te zien waar vrienden ondertussen mee bezig zijn. En natuurlijk, zoals in dit geval is het leuk om iemand terug te vinden van uit lang vervlogen tijden. Ik kijk al uit naar vanavond als ik haar weer zal zien !!




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Easter has passed already (or is there something like a third Easter day ???) but I still want to show you the Easter card that I made for my dad.
A while ago an old class mate from looooooooooooooooooong ago found me back through Facebook, and tonight we are going to eat out together. We have not seen each other in 22 years !!! If I think back that it is already so long ago that I graduaded from that school, unbelievable !!! I'm really curious to see what will happen tonight !!
A very long time, I didn't want to go on Facebook, but I have to say that I have reviewed my idea now. Certainly when you live so far away from home like me, it is nice to see what friends are doing in the meantime. And certainly, like in this case, it's nice to see someone back from a very long time ago. I'm really looking forward to tonight !!

3 opmerkingen:

Anne's Cards zei

Wat een leuk kaartje,grappige stempel!

Erna zei

Ha die Mich, veel plezier met je terug gevonden vriendin, dat is ook de enige reden waarvoor ik Facebook enzo gebruik,Je vaders kaart is ook fantastisch , zoals we van je gewend zijn
Liefs
Erna

Chantal van de Kant zei

mooie kaarten heb je weer gemaakt Mich.
Ik heb je een blog award gegeven. kijk maar op mijn blog!!
Groetjes
Chantal