vrijdag 2 april 2010

Paaskaartje voor mijn mamie ¤¤¤¤ Easter card for my mummie

Gisteren heb ik de boeken dichtgedaan voor het werk en nu kan ik meer dan een week genieten van wat verlof. Het zijn weer zware maanden geweest op het werk, dus ik keek wel uit naar een beetje rust.
Het belooft een weekje te worden van gezond eten, vrienden opzoeken, scrappen, naaien, gaan joggen, wandelen, ... kortom weeral eens gewoon doen waar ik zin in heb en genieten.
Bijna Pasen ook en daarom dat ik natuurlijk ook een paaskaartje moest maken voor mijn ma, wat je hieronder ziet. 3x raden welke soep wij op Pasen zullen eten? ;-))


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yesterday I closed all books at work and now I can enjoy some holidays for more than a week. It had been heavy months at work so I was really looking forward to some peace and quiet.
It will be a week of eating healthy, visiting friends, scrapbooking, cross stitching, jogging, hiking, ... in one word, just doing what I feel like doing and enjoying it.
Almost Easter now and therefor I had of course to make an Easter card for my mother, which you see on the picture. I also wrote a recipe for an Easter soup, so guess what we will be eating at Easter? ;-))

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Mich,

Dus je bent in Belgie nu!!En je vakantie is begonnen?

Heerlijk voor je!

Geniet ervan.

Ik hoop dat het weer een beetje meezit, zodat je er opuit kunt!!

Fijne Paasdagen,groetjes Thea

Erna zei

Hé vakantieganger, lief en lekker kaartje.Geniet van je vakantie.Fijne paasdagen ook voor je moeder.
Liefs
Erna

Anne's Cards zei

Leuk kaartje en een lekker soepje zal het ook wel worden.
Geniet van je verlof!