zondag 17 januari 2010

Weer thuis ¤¤¤¤ Back home again

Na een paar omzwervingen ben ik donderdagnamiddag dan toch thuisgekomen. Ook het water is ondertussen weer gerepareerd.
Iedere keer als ik wat langer weg ben van Zweden, en dan terugkom, zie ik opeens weer hoe mooi het in Zweden is. De rit van de luchthaven was fantastisch, een dik sneeuwtapijt, met daarop een stralende zon, overal schenen de kristalletjes ...
Hieronder een foto van een klein stukje van mijn voor- en zijtuin. Ik vond het licht zo mooi dat ik een foto moést nemen ...




Dit weekend had ik er graag eens op los gescrapt, maar het is ietwat saaier uitgedraaid. Ik had op mijn computer van het werk meer dan 70 CD's staan, die ik nog altijd eens moest branden. Vorige week had de IT-afdeling me verwittigd dat dat te veel ruimte in beslag nam, en dat ik dat moest verwijderen. Zodus zit ik al 2 dagen CD's te branden, maar gelukkig begin ik nu het einde te zien. Ik kijk dus eigenlijk nog altijd uit naar een heerlijk vrij weekend, maar deze nieuwe week zal ook wel heel vlug voorbij gaan, zodat dat weekend er snel zal zijn.
Morgen een dag op kantoor waarbij ik weet dat ik werk van 3 dagen in 1 dag ga moeten verzetten, dan dinsdag een meeting in één van onze filialen en diezelfde namiddag alweer naar de luchthaven op weg naar Duitsland, waar ik woensdag en donderdag een cursus volg. Ik weet nog niet of ik donderdag of vrijdag naar huis komt, dat hangt er nog een beetje van af. Maar in elk geval, met zo een druk programma, zal het al wel weer heel snel weekend zijn ;-))
Als jullie je broodbeleg beu zijn, en eens iets origineels willen, snij dan wat mango en komkommer in blokjes, en wentel dit door een paar lepels van die dikke Griekse yoghurt. Mmmmm, heerlijk, dat ga ik straks eten. En de rest gaat morgen gewoon mee in mijn lunchtrommel als sidedish bij mijn Indische curry die ik deze middag maakte. Smakelijk !!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
After some extra trips, I finally came home on Thursday afternoon. And the water is in the meantime also repared.
Every time I'm away a little longer from Sweden, and then return, I see again how beautiful Sweden really is. The trip from the airport was really fantastic, a thick snow carpet, with a beautiful shining sun on top of it, everywhere were cristals shining ...
On the picture you see a small part of my front and side garden. The light was só beautiful that I hád to take a picture.
This weekend I felt like scrapbooking the whole time, but it turned out a little more dull. In my laptop of work I had more than 70 CD's standing, that I still had to burn down. Last week the IT department had informed me that that took too much place and that I had to take them away. So the last 2 days, I have done nothing else than burning CD's but luckely I start to see the end now. So actually I'm still longing after a nice free weekend, but this new week will be over very soon also, so soon a new weekend will be there.
Tomorrow 1 day at the office, where I will have to work hard because I have 3 days of work to do in 1 day, on Tuesday a meeting in one of the daughter companies and in the afternoon, I'm on the way to the airport again, because I will be following a course in Germany on Wednesday and Thursday. I don't know if I will be coming home on Thursday or Friday, that still depends. But anyway, with such a busy schedual, it will soon be weekend again ;-))
If you are tired of what you are eating on your bread, and you want to try something original, cut some cucumber and mango in small squares and turn them in around in some spoons of that wonderful Greek fat yoghurt. Mmmmm, lovely, that's what I will be eating tonight. And the rest will follow me to work tomorrow as a sidedish to the Indish curry I made this afternoon. Enjoy !!!

4 opmerkingen:

Annie Bee zei

Love your snow picture it looks so calm and peaceful thanks for sharing.

Maureen zei

So glad to hear that you finally made it home!

Erna zei

Hoi Mich je hebt inderdaad een prachtig stekkie daar in Zweden,ben blij dat je leidingen het weer goed doen
Groetjes
Erna

Rika zei

Mooie foto's van een prachtig land, ik hoop er ooit eens te geraken.