dinsdag 12 januari 2010

Kerstkaartje voor mijn pa ¤¤¤¤ Christmas card for my dad

En zo is het gewone leven weer in gang. Ik zit nog steeds in België, wegens ijzel ben ik zondag niet naar Zweden vertrokken. Deze namiddag vlieg ik naar Genève, waar ik morgen een laboratorium zal bezoeken, en morgennacht kom ik dan, na meer dan een maand, weer thuis op mijn vertrouwde stekje in Zweden. Ik kijk er al naar uit om dit weekend eens naar hartelust te scrappen !!! Ik ga ervan genieten !!!
Hieronder zien jullie het laatste kerstkaartje van 2009, eentje dat ik voor mijn pa had gemaakt.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
And so the normal life is ongoing again. I'm still in Belgium for the moment. Due to the bad weather conditions on Sunday, I didn't leave for Sweden. This afternoon, I will fly off to Geneva, where I will visit a laboratory, and tomorrow night, I will finally come home in Sweden to my usual place. I'm already looking forward to a scrapbooking weekend at home !!! I will enjoy it !!
On the picture you will see the last X-mas card for 2009, one I made for my dad.

4 opmerkingen:

Erna zei

Hoi Mich, begin jij ook niet zo langzamerhand van dat winterweer te balen.Kan me voorstellen dat je weer graag op je eigen stekje wilt zijn.
Liefs
Erna

Oude lappen zei

Hallo, Heb pas je blog ontdekt. Leuk zeg. En je woont in Zweden? Dat lijkt me geweldig. Staat nog op mijn verlanglijstje om met de camper te doen. Jij maakt wel erg mooie spullen, heb nog niet alles bekeken maar dat komt nog ....
groetjes Liliane

Wendy zei

Heel mooi kaartje!!

Ik wens je in ieder geval een heel leuk creatief weekendje. Geniet er maar van, het kan zo leuk zijn :)

Anne's Cards zei

Mooie kaart,geniet van je knutselweekend!