donderdag 14 januari 2010

Huishoudboekje oktober ¤¤¤¤ Housekeeping book October

Niet veel geluk met het luchtverkeer deze week. Zondag kon ik niet naar Zweden wegens ijzel. Dinsdag vloog ik dan maar van Brussel direct naar Genève voor het werk. Gisteren wilde ik de vlucht terugnemen met tussenstop in Brussel, maar mocht niet op het eerste vliegtuig dat vertraging had, en daardoor zijn connectie in Brussel ging missen. Dan maar omgeboekt via Frankfurt, maar door vertraging van dat vliegtuig en het feit dat het vliegtuig dan ook cirkeltjes moest zweven over de landingsbaan wegens een fout van de toren, en zo nog eens een extra 15 minuten vertraging opliep, was onze connectie daar ook riebedebie. Dus overnachting in Frankfurt !!! Ze maken het me moeilijk om mijn huisje in Zweden terug te zien ;-))

En gisterenavond belde dan ook een vriend die op mijn huis paste, dat mijn waterleidingen gesprongen waren !! Ja, wat wil je met zo een koud weer, als het water in de leidingen stilstaat. Hij ging vandaag bellen om te zien hoe snel dit euvel verholpen kon worden. Hopelijk kunnen ze het euvel snel repareren, en moet ik niet eerst wachten tot de kou een beetje milder wordt, want dan ziet het er nog niet echt goed uit !!!

Ondertussen was ik nog niet klaar met het tonen van het huishoudboekje dat ik voor mijn ma maakte. Hieronder zien jullie de pagina voor oktober.

Ik laat jullie weten wanneer ik thuisgeraak ;-))




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Not much luck with the air traffic this week. On Sunday I couldn't go back to Sweden due to icy roads. So then I flew directly to Geneva from Brussels on Tuesday, because of work. Yesterday I wanted to take the flight back to Sweden with a transfer in Brussels, but was not allowed to take the first plane that was delayed, because that would make me miss my connection in Brussels. So they re-booked me via Frankfurt, but due to the delay of that plane also, and the fact that the aircraft needed to turn in the air for about 15 minutes, due to a mistake of the control tower, that connection was gone also. So I had to stay the night in Frankfurt instead !!! They really make it difficult for me to see my little house in Sweden back ;-))
In the meantime I was not finished yet with showing you the housekeeping book that I made for my mum. On the picture is the page for October.
I will let you know when I get home !!! ;-))

3 opmerkingen:

Erna zei

Oh lieve Mich wat een vreselijk leuk huishoudboekje,maar wat een hoop andere ellende.
Ik hoop dat je leidingen snel weer gerepareerd worden,en dat je gauw je huisje weer zult zien.
Lijkt me trouwens heerlijk wonen in Zweden.
Liefs
Erna

Chantal van de Kant zei

ach wat een ellende zeg. zit je nu (het is nu zaterdag, ik kan me voorstellen dat je de tel een beetje kwijt raakt) al weer in Zweden of ben je nog ergens aan het zweven?
Hoop dat de boel snel gerepareerd kan worden thuis.

Ila zei

Fabulous project!!..this looks like a really handy item as well...bet your Mom loves it!!..Hugs, Ila