zondag 16 augustus 2009

Sperziebonenregenboog en kruidenpracht ¤¤¤¤ Rainbow of French beans and the splendour of herbs

Ik heb net een wandeling in mijn tuin achter de rug, en kwam terug met allerlei lekkers ...

Ik kon voor het eerst sperziebonen oogsten ... zien die kleurtjes er niet lekker uit? Mmmmmmmmmm ...



En in mijn kruidentuin haalde ik 2 verschillende soorten munt (dat wordt een lekkere verse muntthee na de lunch), citroentijm, gewone tijm, koriander en peterselie. Wat een geuren hebben mijn neus vandaag al geprikkeld !!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I just made a walk in my own garden, and came back with all kinds of goodies ...

For the first time this year, I could harvest French beans ... don't all those colours really look yammie? Mmmmmmmmmm ...

And in my herbgarden I got 2 kinds of mint (I will enjoy a nice fresh minttea after lunch), lemonthyme, normal thyme, coriander and parsley. All those bouquets that already touched my nose today !!

5 opmerkingen:

daphné zei

daar ben ik nu jaloers op sie, een echte groententuin. Ik ben verzot op verse groenten, maar onze tuin is niet groot genoeg om een groentendeel te voorzien. Verse kruiden zijn ook altijd super, maar verder dan enkele kruiden in potjes ben ik nog niet gekomen.

geniet ervan,
Daphné

rt zei

Dat ziet er allemaal lekker uit!
smakelijk!

Anne's Cards zei

Wat zien ze er héééérlijk uit!!!!!!!!jammer dat we de aroma's er niet bijkrijgen.

Anoniem zei

Geweldig Mich !

En die boontjes...nooit gezien !
Zijn dat gewoon 3 kleuren door elkaar, of 3 soorten!

Ik ben niet nieuwsgierig!! Hihihi...weet het alleen graag!

groetjes

Anoniem zei

Hi Mich,Hier komen weer een heleboel vragen, zet je schrap!!Hihihi.... is dat dezelfdePeter Bauwens
van het moestuinblad?
Volgens mij wel.
Ik zie 2 verschillende soorten in 3 kleuren, welke heb jij ?
de Romano of de Streepjesbonen.
En hoeveel zit er in zo'n zakje?
Ik zag dat ze 2,- kosten, niks van te zeggen!

Alvast bedankt voor het beantwoorden van m'n vele vragen!!

Groetjes