maandag 24 augustus 2009

Ierland ¤¤¤¤ Ireland


Ik heb al heel wat landen gezien in Europa, maar Ierland ontbrak nog op het lijstje. Daar ben ik vandaag naar op weg. De taxi kwam me deze ochtend om half 7 thuis halen, en pas vanavond om 18 uur zal ik terplaatse zijn. Helaas vond ik vanuit Göteborg geen direkte vlucht dus ik vlieg deze ochtend naar Kopenhagen, daarna naar London Heathrow en van daar naar Dublin. Ik neem tegenwoordig het vliegtuig zoals een andere mens de bus neemt !!

Toch ben ik wel eens benieuwd om Ierland te zien, al zal het maar een klein deeltje zijn. Vorig jaar kocht ik toevallig een reisgids over Ierland omdat ik daar toch ooit nog eens op vakantie zou willen gaan, dus ik denk dat het zeker en vast zal beginnen kriebelen als ik het straks zie, al zal ik nu wel alleen een klein voorsmaakje krijgen van Dublin en niet van de prachtige Ierse natuur.

Dus deze avond staat een stadsbezoek zeker op het programma. Morgen ga ik 2 leveringen bij Hewlett Packard gaan bekijken en morgenavond vlieg ik door naar Heathrow, waar ik 2 dagen op één van onze kantoren zal blijven voor verschillende meetings.

En donderdagavond als ik toekom op de luchthaven, staat mijn mamie daar ook, die 3 weken bij me op verlof komt ;-))

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


I've already seen quit some countries in Europe, but Ireland was still missing on my list. That's where I'm heading to for the moment. The taxi came and get me this morning at 6.30 am and only tonight at 6 pm I will be at place.
Unfortunately I couldn't find a direct fligth from Göteborg, so this morning I fly to Copenhagen, and then further to London Heathrow and then Dublin. The latest time, I'm taking the airplane like another person takes the bus.
But I'm curious to see Ireland, even if it will only be a very small part. Last year I bought a travelguide about Ireland, because I really would like to go there on vacation, so I think I would soon like to do that, if I will now actually see Ireland, even if it will only be a very small part of Dublin city, instead of their beautiful nature.
So tonight a cityvisit is certainly on the program. Tomorrow I will investigate 2 deliveries of Hewlett Packard, and then tomorrow night I will fly further to Heathrow, where I will stay 2 days at one of our offices to have different meetings again.
And on Thursday night, when I will be landing at the airport again, my mum will be standing there also, because she will be visiting me during 3 weeks again ;-))

6 opmerkingen:

Marijke zei

Ja, jij neemt inderdaad het vliegtuig gelijk andere mensen de bus :D
Veel werkgenot de komende dagen en hopelijk kan je 's avonds wat den toerist uithangen.
Vrienden van ons hebben een huisje in Ierland en we zouden daar wel eens kunnen gaan logeren, maar dat zal moeten wachten tot de kinderen niet meer mee gaan op reis, want het is daar niet te doen met een rolstoel.

Unknown zei

Mich, Ierland is GEWELDIG!! Dat land en de mensen hebben echt mijn hart gestolen :) Heb er 7 maanden gewoond, en ook Dublin is een gezellige stad hoor, ik voelde me er echt thuis.
Zeker een aanrader om eens op vakantie te gaan ;-)

groetjes, Lien

Inger Harding zei

Hi Mich,
Thank you for your kind comment in my blog :)
The music is by Secret Garden, a norwegian composer and his band.
You can have a look at their website here http://www.secretgarden.no/intro.html
I also very much love their music, and I live in the same community as the composer :)

Have a lovely day.
Hugs, Inger

Wendy zei

Allée Mich veel werk genot en hopelijk nog wat tijd over om het een en ander te bezoeken hé.

Anoniem zei

Zoooo....je doet niet minder he!!
Je reist wat af!
Ik vind het heel leuk voor je, en hoop dat je een klein beetje van Ierland te zien krijgt.Ik wil er ook nog altijd eens heen! Lijkt me erg mooi.

97 Tomatenplanten......toemaar !!
Dat zijn er veel !!
En ze gaan niet rijp worden? Toch jammer!
Groetjes
Maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben !

Anne's Cards zei

Wat heb jij een druk leven heb ik de indruk,probeer er tussen je drukke werkdagen toch maar goed van te genieten,wat leuk dat je ma af en toe eens mee gaat.