vrijdag 17 juli 2009

A slice of summer

Enkele weken terug was er een uitdaging op de blog van NAN (http://www.artnoevoo2.blogspot.com/) en omdat ik de laatste tijd heel graag met schetsen werk, besloot ik met deze leuke onderstaande schets aan de slag te gaan. Ik vond hem heel mooi door de grote cirkel die erop werd verwerkt.


En dit is mijn uitwerking geworden. Mensen die me kennen, weten dat dit helemaal mijn kleuren niet zijn (ik hou echt niet van roze ;-(( , maar op de foto die ik gebruikte had mijn nicht een fushia bikini aan, en omdat ik mij bij het maken van een layout altijd zwaar laat leiden door de kleuren van de foto, wou ik toch proberen om het cardstock in hetzelfde fushia - frambozenkleur te houden als de bikini. En wat past er dan mooi bij deze kleur? ... Juist ja ... roze ;-))


En nadien vond ik eigenlijk de combinatie best nog geslaagd ook. Voor mij was het dus echt een "jumping-out-of-the-box" layout. Zoals altijd heb ik met plezier ook een stukje genaaid op mijn layout, en ook de witte druppels zijn zelf gedoodled.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
A few weeks ago there was a challenge on the blog of NAN (http://www.artnoevoo2.blogspot.com/) and because I really like to work with sketches the last weeks, I decided to give this one also a go. I really liked it because of the big circle that was drawn on it.

And on the second picture you can see what I made of it. People who know me, know that these are really not my favorite colours (I really don't like pink ;-(( , but on the picture that I'm using my niece was wearing a fushia bikini, and because when making my layouts, I always use the colours in the picture as a guideline, I really wanted to try to have the cardstock in the same fushia - raspberry colour of the bikini. And what fits well with this colour? ... Yes, indeed ... pink ;-))

Afterwards, I kind of liked the colours anyway. For me it was thus really a "jumping-out-of-the-box" layout. As always, I also enjoyed to stitch a part on my layout, and also the white drops I doodled myself.

2 opmerkingen:

Wendy zei

Die is inderdaad wel heel mooi geworden hé. En je ziet eens kleurtjes gebruiken die je niet gewoon bent, kan toch ne keer leuk zijn hé.

Peggy zei

Mooi!! Ik vind de kleurencombinatie heel geslaagd. En je embellies en het doodlen zijn superschattig.
xxx Peggy