dinsdag 11 november 2008

Promarkers

Ik ben juist terug van een avondje croppen met 3 collega's op het werk. Ik had me voorgenomen om verder te werken aan mijn kalender, maar een paar Promarkers kwamen op mijn pad gewandeld, en ik was natuurlijk verplicht om die te testen.
Ik heb 2 stempeltjes ingekleurd met deze Promarkers, en oh oh oh, wat een leuk speelgoed had ik nu weer in mijn handen !!! Ze zijn super om mee in te kleuren. Ze kleuren heel mooi egaal, en je kan er mooi randen mee aanzetten. Het zijn stiften die heel vaak door architekten ook worden gebruikt, juist omdat ze zo effen inkleuren zonder strepen. En het grote voordeel is dat het allemaal veel sneller gaat dan met met potloden en terpentine. Er zijn maar liefst 92 kleurtjes ... mmmmm, ze zijn alweer naar mij aan het lachen !!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I just returned home after a cropping evening together with 3 colleagues at work. I had the intention to work further with my calendar but a couple of Promarkers crossed my path and of course I was forced to test them.
I have colored 2 stamps with those Promarkers and oh, oh, oh, what a great toys I had in my hands again. There are really marvellous to colour with. They colour very beautiful and they are great to highlight the sides. The Promarkers are often used by architects also, because they colour so beautiful without stripes. And the big advantage is that it goes much faster than with pencils and terpentin. They come in 92 beautiful colours ... mmmmm, they are already laughing at me !!!!

Geen opmerkingen: