zaterdag 29 november 2008

Augustus ¤¤¤¤ August


Ik ben op dreef, dus vandaag moest augustus er ook nog aan geloven. Als ik zo blijf doordoen, dan zou ik tegen het einde van volgend weekend klaar moeten zijn !!
Nu kan ik niet meer verder doen, want ik ga straks naar opera gaan kijken. Dat heb ik nog nooit gezien, en de Opera van Göteborg kwam naar onze stad, en een collega had 2 vrijkaarten voor mij ... dus dat moeten we gaan zien.
Ik vertel morgen wel hoe het geweest is ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
It's going good for the moment, so I also made August today. If I continue in the same way, than everything should be finished by the end of next weekend !!!
Now I cannot continue anymore, because I will go and watch the opera. I have never seen something like this, but the Opera of Göteborg came to our city, and a colleague had 2 free tickets for me ... so we need to go and see this !!
I will tell you tomorrow how it was ...

Geen opmerkingen: