zaterdag 1 november 2008

Bezige bij nr. 26 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 26


God mensen, we zijn ondertussen al november !!!! Nu is kerst echt niet ver weg meer. Ik moet nog vanalles maken, er zit zoveel in mijn hoofd, maar aangezien ik zo weinig weekends thuis in Zweden ben, begin ik toch een beetje te paniekeren en word ik bang dat ik het niet in tijd ga afkrijgen. We zullen zien, volgend weekend ben ik thuis, en dan zal ik proberen er eens goed in te vliegen.

Ondertussen wou ik jullie nog een paar handdoeken tonen die ik een aantal jaren geleden gemaakt heb.

Geniet van jullie weekend !! Hier in Gent regent het pijpestelen, dus ... een lekker knutselweertje.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Oh my God !! It's already November !!! Now X-mas is really not far away anymore. I still have to make lots of things, there's so many ideas in my head, but since I'm so few weekends at home in Sweden now, I start to panic a bit now and I'm afraid I will not be able to finish all the things I would like to make. We'll see, next weekend I'm at home, and I will try to really work hard then.

In the meantime I wanted to show you some more towels that I made a couple of years ago.

Enjoy your weekend !! Here in Ghent, it's raining cats and dogs, so ... a great weather for scrapping inside !!

Geen opmerkingen: