zaterdag 8 november 2008

Bezige bij nr. 31 ¤¤¤¤ Busy bee nr. 31


Dit vond ik een heel plezant handwerk om te maken. Ik hou wel van die oude merklappen, maar heb ze liefst in een iets moderne versie, daarom vond ik deze over tuinen wel leuk. Ik heb hem wederom voor mijn moeder gemaakt en hij hangt daar bij haar in de gang te pronken.

Gisterenavond ben ik begonnen met het scrappen van een "kalender 2009" als kerstkadootje voor mijn ma. Misschien kan ik straks al wel iets tonen?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

This I found a very nice work to make. I kind of love those old former cross-stitching from before, but I rather have it in a modern version. That's why I liked this one about gardens so much. Again I made it for my mother and now it's hanging in the corridor of her house.

Yesterday evening I started scrapbooking a "Calender 2009" als a X-mas gift for my mother. Maybe I will already be able to show something later on today?

1 opmerking:

Rika zei

Ooh, uit deze merklap heb ik de bank en de kruiwagen ook gemaakt, ze hangen in kleine kadertjes in de slaapkamer.