vrijdag 30 juli 2010

Winter en lente ¤¤¤¤ Winter and spring

Alles goed met jullie? Ikzelf ben sinds zondagnacht terug in Zweden na weer 2 weken in België te hebben gewoond / gewerkt ... Zelfs al moet ik dan werken, het is altijd fijn om de avonden en weekends te hebben in België die ik dan met vrienden kan doorbrengen.
Deze week heb ik de hele week van thuis gewerkt. Bijna iedereen op mijn werk is met verlof, en dan is het niet leuk om als enige op een superstil kantoor te zitten. Dus zit ik hier al elke dag van thuis op mijn pc te tokkelen.
Zoals jullie weten naait mijn ma graag kleine handwerkjes, en hieronder heeft ze 2 kleinere werkjes gemaakt, naar een patroon van een franse dame. Die ga ik dan later gebruiken om te verwerken op een layout. Persoonlijk vind ik de winter geslaagder dan de lente. En nu maar hopen dat die dame ook ooit eens een patroontje maakt voor de herfst en zomer he ;-))




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Everything OK with all of you? I'm back in Sweden from Sunday night after having lived / worked 2 weeks in Belgium again ... Even if I have to work than, it's always nice to spend the evenings and weekends in Belgium together with friends.
This week I have been working from home all week. Almost everybody at work is on holidays, and then it is not so nice to sit there in an oh so quit office. So I worked on my pc here at home the whole week.
As you know, my mother likes to make small works of cross stitchings, and on the pictures you see 2 small works made by a pattern of a french lady. And later on, I will then use them on a scrapbooking layout. Personally, I like the winter better than the spring. And let's hope now that the lady will also make a pattern for the autumn and summer ;-))

5 opmerkingen:

rt zei

Twee moiie borduurwerkjes,
ik vind ook de winter mooier.

Erna zei

Ha die Mich, lijkt me best lekker om thuis te werken, maar ja dat gaat nu eenmaal niet in een ziekenhuis ...Ik vind die winter echt geweldig, maar de lente is ook super hoor, komt denk ik gewoon omdat ik meer van de herfst en winter hou..
Fijn weekend, liefs
Erna

Christel zei

Ik vind de lente anders ook geslaagd, hoor! Mooi!

Unknown zei

lovely work
Pat

Anoniem zei

Ja Mich,

Ik vind ook de winter mooier geworden!!

Thuis werken is ook wel lekker niet?

Hier bij ons is het weer ook niet meer echt zomers te noemen. Maar ja, we zullen het ermee moeten doen!

Wat doet je moestuin?
Groeit alles goed?

Groetjes Thea