zaterdag 10 juli 2010

Wandelen met eendje Kwak ¤¤¤¤ Having a walk with duckling Kwak

De eerste week na het verlof was superdruk. Ik heb elke dag overuren moeten maken, om het werk toch een beetje rond te krijgen en nog loop ik veel achter. Mijn andere collega's beginnen ook op verlof te gaan, dus alles komt bij mij terecht ...
Verder heb ik 's avonds elke avond heel laat op de pc gehangen in die mate dat ik er mijn slaap een stuk voor laat. Straks gaat die pc nog eens vastgroeien aan mijn vingers !!!!
Dit weekend ga ik nog eens hard werken in de tuin, het is nodig na 2 weken weggeweest te zijn. Hoe komt dat toch dat onkruid altijd veel harder groeit dan al de rest ??? En dinsdag vertrek ik weer voor 2 weken. Ik moet volgende week en de week daarna in Parijs zijn, en in tussentijd is het geen idee om weer naar Zweden te keren, maar blijf ik gezellig in België, ik zie er naar uit.
Op de layout ben ik op stap met mijn eendje dat ik overal en altijd achter me aan sleepte, hij was mijn dikke vriend ;-))
En voor nu ... een fijn weekend, geniet van het superwarme weer of kruip in de koelkast als je het niet meer uithoudt ;-))



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
The first week after holidays was very very busy. I had to do overtime every day, to get 'round things and still I'm way behind with everything. My other colleagues are also starting to go on holidays, so all comes to me.
Every evening, I was stuck behind my computer in such a way that I missed big parts of my sleep. Soon my computer will start to grow so it get's stuck on my hands !!!
This weekend I will have to work hard in the garden again, it's necessary after having been away 2 weeks. And on Tuesday, I will leave again for 2 weeks. Next week and the week after, I need to be in Paris for work, and in the meantime it's no idea to go back to Sweden, but I stay in Belgium. I'm already looking forward to it again.
On the layout I made, you see me with my little duckling Kwak that went everywhere where I went. He was my big friend ;-))
And for now ... a nice weekend. Enjoy the really warm summer weather and if it's too warm, climb into your refrigerator !!

5 opmerkingen:

Peggy zei

wow Mich, ik heb je blog even gelezen, je bent wel bezig geweest de laatste tijd hé! Sorry dat het zo lang geleden is dat ik nog eens een bezoekje bracht. Maar nu is het eindelijk zomervakantie - geen hobby's dus ook ging kinderen rondrijden, geen wekkers die 's morgens aflopen en vooral, meer tijd voor mezelf, joepie!! Je LO is heel erg mooi, en wat een leuke titel. Dat eendje zag er best wel lief uit hé (en jij ook hoor!!!)
xxx Peggy

Erna zei

Lieve Mich, wat ben je toch een druk baasje, en dan ook nog tijd voor een nieuwe superleuke lay-out (ik vind die bloemetjes schattig..)
Fijn weekend, ondertussen regent het hier, maar is het nog steeds warm
Liefs en een fijne zondag
Er
P.s het leven begint inderdaad bij 40 hoor en 50 valt ook wel mee xx

Rika zei

Je bent weer druk bezig lees ik.
een mooie LO heb je gemaakt,
heb je dat eendje nog?

Scrappycat zei

Dag Mich, leuk zo 2 weekjes Parijs! 't Zal er lekker rustig zijn zo tijdens de vakantiedagen. Wat een lieve lay-out heb je weer gemaakt. Ik vind dat bloempotje met het vogelhuisje zo schattig. Eentje van Marjolein Bastin?

Anne's Cards zei

Erg leuk,mooie foto ook!