donderdag 1 juli 2010

Beteuterd ¤¤¤¤ Looking sad

Nog niemand gesmolten bij deze temperaturen? ;-))
Een snelle post om te vertellen dat ik een heel fijne vakantie heb ! Alles mag en niets moet, heerlijk ...
Ik heb ook al redelijk wat gescrapt deze vakantie, echt fijn. En verder ga ik veel wandelen, en gewoon genieten van alles wat rond mij gebeurt ...
Op de layout zie je een foto van mij waar ik het zo te zien niet naar mijn zin heb, ik zie er echt beteuterd uit ;-))


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
You haven't melted yet with the high temperatures? ;-))

Just a quick note to tell that I'm having a fabulous holidays. I do all I want to do, but nothing is a must ... just wonderfull !!

I have been doing quit some scrapbooking this vacation also, just lovely. And further more I go hicking quit a lot, and I'm just enjoying all that happens around me.

On the layout you see me on a picture where I definitively don't have a blast, it looks like I'm really sad ...


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihihi.......beteuterd, valt mee.

Hoe oud was je toen, nog niet 1 jaar gok ik.

Je hebt ongeveer de leeftijd van mijn dochters,ze zijn in 73 en 75 geboren!

Geniet maar lekker meid, vakantie is juist het leukst als niks moet !! Wij zijn zondagavond teruggekomen van een kleine rondreis.Duitsland en Oostenrijk stond dit keer op het programma.
Dus bij jullie heeft de hitte ook toegeslagen? Goed voor de plantjes, mits ze voldoende water krijgen natuurlijk!!

Doe rustig aan, groetjes Thea

Erna zei

Hoi vroege vogel, ben blij dat je zo'n heerlijke vakantie hebt, prachtig weer, geniet ervan, je kaartje is zoals gewoonlijk weer super.
Liefs en veel zonneschijn van deze harde werker haha
Erna