zondag 21 februari 2010

This was January 2010

Sinds een paar dagen hebben we hier in Zweden een sneeuwstorm, waarbij de wind rond het huis huilde en de sneeuw alle kanten opvloog. Toen ik gisteren buitenging, en me een weg probeerde banen naar de garage, zakte ik tot aan mijn poep in de sneeuw !! Dit is toch de meeste sneeuw die ik hier ooit gezien heb, sinds dat ik in Zweden woon.
In het begin van het jaar heb ik mij het voornemen genomen dat ik elke maand een layout zou maken over de voorbije maand. Ik vind dat er zoveel kleine dingen gebeuren die we zo snel vergeten, en daarom wou ik ze blijvend herinneren door te scrappen. Da's toch uiteindelijk ook de bedoeling van scrappen he, het dagelijks leven noteren en onthouden. Alvast hieronder mijn eerste opgetekende maand. Ik vind het leuk dat ik nu deze herinnering heb van afgelopen maand, en ben er zeker van dat ik dit de volgende maanden ook ga doen ...



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Since a couple of days, we have a real snowstorm here in Sweden where I live, and the wind was howling around the house, and the snow was flying to all possible directions. Going out yesterday, and trying to get to the garage, I went into the snow up onto my bottom. This must be the heighest level of snow I have seen here in Sweden, since I live here !!
In het beginning of the year, I had made a promise to myself that I would make a layout every month of the month that had just passed. I find that there are happening so many different small things that we often forget so fast, and that's why I wanted to scrapbook them as a lasting memory. I think that that is the real meaning of scrapbooking, note down the small things of live to be remembered forever. On the pictures you see the result of the first month's work. I really like to have a memory now of the month that has just passed, and I'm sure I will be doing this also the next months to come ...

2 opmerkingen:

Erna zei

Leuk Mich die lay-out,zo zie ik een beetje wat je allemaal bezig houdt, behalve dan het opruimen van de sneeuw
Liefs
Erna

Anne's Cards zei

Ideaal weer dus om bij warme koffie en het haardvuur mooie LO's te maken.Deze is alvast héél mooi!