woensdag 3 februari 2010

Schootje zitten bij mama ¤¤¤¤ Being at mother's lap

Goeieavond vanuit London, of meer precies Windsor, op 100 meter van de Queen vandaan die waarschijnlijk al lekker ligt te slapen in haar Windsor Castle ...
Ik kom snel even binnenwippen om jullie deze layout te laten zien, die ik tijdens de kerstvakantie maakte, van mijn ma met een snoezig klein bolleke op haar schoot ... namelijk ... ik ;-))


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Goodevening from London, or more precisely Windsor, at about 100 meters from the Queen who is probably already sleeping in her Windsor Castle ...
I just hop in really fast to show you this layout, that I made during X-mas period, from my mum with a sweet cutypie in her lap ... namely ... me ;-))

4 opmerkingen:

sandra zei

heel mooi gedaan.die oude foto's zijn toch mooi.

groetjes sandra

Chantal van de Kant zei

ach wat grappig. Een dame van een ander blog die ik volg zat gisteren ook vlakbij Windsor Castle.

Rika zei

Mooie lay out!

Anne's Cards zei

Héle mooie LO!
Geniet verder van Londen!!