zondag 6 december 2009

Huishoudboekje juli ¤¤¤¤ housekeeping book July

Goeiemorgen en een fijn sinterklaas gewenst !!! Al jaren houd ik die traditie in ere, ook hier alleen in Zweden. Momenteel zitten mijn croissantjes in de oven, en daarna installeer ik mij voor de televisie en ga kijken naar de ingespeelde versie van de intrede van de Sint in Nederland. Al van sinds ik een jaar of 4 ben, heb ik dat niet meer gemist. En daarna mag ik een pakje openmaken dat al een paar weken hier ligt te lachen naar mij.
Hieronder de juli-pagina van mijn huishoudboekje ...













¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Goodmorning and a nice "sinterklaas" to all of you !! (Sinterklaas is a holiday for children in Belgium and Holland who receive presents from this man). Since years, I keep the tradition, even if I'm all alone here in Sweden. For the moment, my croissants are baking in the oven, and then I will install myself for the television, where I will be watching the video of the entrance of Sinterklaas in Holland. Ever since I was about 4 years old, I have never missed that program on tv. And then I may open a present that has already been laughing at me during several weeks.
On the picture you see the July page of my housekeeping book ...

5 opmerkingen:

Wendy zei

Heel mooi gedaan hoor Mich en geniet maar van je mooie dag vandaag! Zalig en we zijn benieuwd wat er in je pakje zat :)

De kindjes zijn hier vandaag ook verwend geweest :)

sandra zei

Ik vindt het leuk die huishoudboekje.
ben wel benieuwt wat je gekregen hebt.

groetjes sandra

Anoniem zei

Knap hoor..........zolang ongeopend laten liggen!!

Je huishoudboekje ziet er ook weer mooi uit!
Waren de croissantjes lekker? Dat zal wel, vers gebakken, heerlijk!!

Groetjes Thea

Peet zei

Het ziet er prachtig uit, Mich!!

Anne's Cards zei

Een huishoudboekje moet erg handig zijn,en 't ziet er nog erg mooi uit ook.
Hopelijk zat er een leuke verrassing in het pakje..benieuwd!