dinsdag 22 december 2009

Aanleg E3 ¤¤¤¤ Building of the E3

Het was al heeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik nog eens iets gescrapt had, wegens veel te druk, maar nu ik vakantie heb, had ik er toch echt wel superveel zin in. Dit is een layout over de aanleg van de E17, toen nog E3 genaamd, vlak tegen waar mijn ouders woonden. Wat ik altijd zo leuk vind aan scrapbooking, is dat saaie foto's toch nog iets leuks kunnen worden, eens ze gescrapt zijn ...



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
It has been ages since I last scrapbooked something, due to "too busy", but now I'm on holidays, I really felt like making something again. This is a layout about the making of the big highway E17, at that time called E3, right where my parents lived. What I always like about scrapbooking, is that boring pictures can turn into something nice once that have been scrapbooked ...

2 opmerkingen:

Wendy zei

Oooh die is wel tof zeg en toch een mooie herinnering hé!

sandra zei

ik vindt hem mooi gedaan.

groetjes sandra